Translate

24.4.2017

Fast And Furious 8

אז הלכתי לראות את הסרט מהיר ועצבני 8 וזה מש שחשבתי עליו: הסרט היה אחד מהסרטים הטובים והמצחיקים ביותר בסדרת מהיר ועצבני הסרט סוחף מרגע לרגע ומפתיע בכל שניה חדשה בסרט אני מאוד אהבתי את המשך הסדרה של מהיר עצבני ואני לא יודע מה היתכם אני מכקה לסרט התשיעי בסדרת מהיר ועצבני... אכשיו אני יתן לכם חלק קטן מהעלילה של הסרט המופלא הזה: 

עלילה: כשנתיים אחרי יציאתו של הסרט השביעי בסדרה דומניק טורטו (דום) ולטי נמצאים בירח דבש שלהם, בעוד בריאן אוקונור ומיה פרשו מן המשחק ואילו שאר חברי הצוות מפוזרים וחיים חיים נורמאליים.
אבל אז, הכל משתנה כאשר אישה מסתורית ורבת עוצמה העונה לשם סייפר מפתה את דום לתוך עולם של פשע וטרור שממנו ככל הנראה לא מסוגל לברוח, מה שמוביל אותו לבגוד בחבריו בעוד האחרונים צריכים להתמודד עם האתגר הכי גדול שלהם: "דום".


זה היה הסיקור שלי על הסרט החדש מבית מהיר ועצבני מקווה שנהנתם מהסיקור ומסיפור העלילה המקוצר... נתראה בסיקור הבאה.

הציון שאני נותן לסרט הוא: 10\10

תמונה קשורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה